• Choose country
  • Navigation

Samarbeta med BSN medical

BSN medicals mål är att förbättra livet för våra patienter genom att utveckla kostnadseffektiva medicinska produkter och behandlingslösningar som är utformade för att uppfylla kundernas behov. För att stödja detta arbete söker vi aktivt efter strategiska samarbeten som kombinerar våra styrkor med möjligheterna hos branschpartners och akademiska partners för att komplettera och förstärka vår ursprungliga forsknings- och produktportfölj. För våra partners är detta en möjlighet att arbeta med en internationell organisation som värdesätter människor och uppmuntrar till lagarbete och ömsesidigt givande relationer.

Har du en idé, produkt eller ett affärsförslag som kan förbättra patienthälsan? BSN medical tar tacksamt emot ditt bidrag och granskar gärna din idé, produkt eller ditt affärsförslag. Kontakta oss på innovations@bsnmedical.com. Genom att använda denna e-postadress godkänner du BSN medicals Ansökningsvillkor. Alla eventuella ansökningar om samarbete och partnerskap skickas direkt till vår internationella avdelning och kan således endast behandlas på vårt koncernspråk som är engelska.

KONTAKTER

BSN medical AB